Ce e Iubirea???

Ce e iubirea?
De mult m-am intrebat si eu,
Si un raspuns am asteptat,
Si poate...
Poate l-am gasit,
dar nu l-am inteles,
L-am transformat in gol,
Tristete
Si non-sens.
Si poate c-am primit raspuns,
Dar far'de rost,
Caci tot o caut,
Aici,
Acum,
Si in trecutu-n care-am fost.
Dar...
Pe zi ce trece tot mai mult
O-aseman cu un rasarit,
Cu un castel din basme vechi,
C-un vis pe veci neimplinit,
Cu lacrimi lungi, perechi, perechi.
O cant in proza si-n poeme,
In ode, drame si catrene,
In melodii de dor si jale-
Si o transform in intrebare.
Ce eşti iubire?
Sentiment?
Absent?
Absurd?
Sau glasul mut?
Al unui suflet ce se zbate
Printre gunoaie, vise şi pacate
Ce-au fost odata spulberate?

Ce e iubirea?
Urmeaza sa-i intreb pe toţi
Pe cei care n-au vrut sa o cunoasca,
Şi-au transformat-o-n ură nebunească
Ei n-au dorit nicicând s-o cucereasca.
Dar totusi sper ea sa existe,
Pe veci in suflet sa persiste,
Sa pot sa-mi spun:
Asta-i iubirea,
Fericirea,
Nemurirea...
Dar trece timp,
Eu tot astept,
Ca poate-am s-o gasesc
Pe camp,
Pe piept,
Pe stele ce lucesc,
Caci vreau si eu -
In viata sa IUBESC!!!

Comentarii

  1. Iubirea, de-i adevarata
    E dulce desfatare,
    Tristete si visare,
    Cu lacrimi presarata.
    Un zbor de fluturi
    Prin pieptu-ti incordat,
    Tablou cu ganduri colorat,
    Pierzandu-se-n saruturi.
    Ce e iubirea te intrebi?
    N-o vei afla
    Decat atunci cand inima
    Va hotari, va vrea si va putea.

    RăspundețiȘtergere
  2. mmmm....Buna descriere Deny....imi place...
    Apropo colega ce mai faci?unde inveti acuma?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am intrat la Psiho in Bucuresti.Tu? In rest toate bune.Sper ca si la tine.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar eu am intrat la drept la Universitatea Libera Internationala di Moldova.Sunt bugetar.Anul trecut m-am pus serios pe carte ca sa pot recupera ceea ce am pierdut....Totul acuma s-a normalizat si sunt fericit...Tie iti urez succes mare si sper ca in viata inca vom mai avea ocazia de a ne intalni....te-am pupacit :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ps: Acuma am observat....Mersi pentru apreciere scumpo....Sincer sa fiu, acuma fac tot posibilul ca sa fiu inclus in Uniunea Scriitorilor din Republica Moldova, ca sa-mi pot edita si publica propriul Volum de poezii, iar apoi vreau sa-mi public si romanele...e mult de lucru, dar....nu mai sunt lenesul de candva....Viata iti ofera multe dar iti ia mult prea multe si daca nu te opresti la timp atunci poti sa spui ca cu mare usurinta poti pierde totul !!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt placut surprinsa de tot ceea ce-mi spui.Ma bucur ca ai deschis ochii la timp, ca sa spun asa si te-ai pus serios pe treaba.Iti doresc din suflet sa ti se implineasca toate visurile, sa reusesti in domeniul asta minunat si-ti promit ca voi fi prima care iti va cumpara cartile.Ai har, ai talent si e pacat sa ramai in anonimat.
    Imi pare atat de rau ca nu am avut ocazia sa te cunosc in profunzime in perioada liceulu, sincer.Sper ca viata ne va ma intersecta pasii.Cand vei ajunge cunoscut sa-mi dai un autograf:P
    Toate cele bune.Te pup.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare