Atac Psihic,Paranoia

Atac psihic,paranoia - i-mi omoara orice gand,
N-am sa te uit - i-mi soptesc acum plangand,
Perdeaua danseaza - drept raspuns iubirii mele,
Si ma sprijin de pervaz,langa salba de margele.

Cad jos,mai mult mort decat viu,distrus
Tu-ai uitat orice cuvant ce candva eu ti l-am spus,
si-nchid ochi-nlacrimati,si visez acele nopti--
Ce s-au scurs in suflet lent,peste garduri, printre porti,

Intrarea e inchisa,blocat am ramas,
Intre-amintiri si vise fara de glas,
Uitat ca o candela pe masa sau in altar,
Cu ochi-nchisi, in lacrimi tresar.

Catren dupa catren i-mi distruge neantul
Vreau o alta inima,vreau sa-mi fac implantul,
Si poate atunci vor curge izvoare--
Din lacrimi prelinse pe rana ce doare.

Si i-ti simt lipsa si-atat de singuratic sant,
Si-alerg pe carari,pe bucle de vant,
Cautand fericirea,adanc undeva--
Si trupul tau gingas poate-l voi vedea.

Si simt oboseala cum ma ia,ma farama,
Ajung in pamant,ma-nnec in tarana,
Incet vise se scurg,si timp a trecut,
Iar eu am ramas cu suflet de lut.

Iar anii de-or trece si de m-ai vedea--
Inchide-ti ochii,cazi jos pe podea
Si saruta incet,foarte incet pamantul,
Unde eu de durere - mi-am facut mormantul.

Privesc in departare,cat cuprinde ochiul,
Si vad paduri,campii,privelisti ucigase,
Ce i-ti distruge mintea,si i-ti arata locul,
Cu vise implinite ,vise uriase.

Si stau eu neclintit,si i-ti admir amurgul,
Si mintea mi se zbate si vrea acum in zbor,
Dar eu is nemiscat asa cum sta si pruncul,
Atuncia cand se naste si devine-al vietii calator.

Dar uimitoare-i lumea,sa-i vezi a sa splendoare,
Caldura sa i-o simti,sa vezi ca e frumoasa,
Cum pleaca-n departare pasari calatoare,
Si-si cauta de drum si vor o alta casa.

Comentarii

Postări populare