Şi eşti a mea...

Te privesc.
Închid atent ochii -
ca să nu se strice imaginea chipului tău,
şi încerc să adorm.
"Eşti atât de frumoasă,
atât de gingaşă,
eşti ceea ce am visat.
Şi eşti a mea."
Mi se izbesc gândurile unul de altul,
mâinile mele lunecă uşor pe corpul tău-
şi te îmbrăţişează.
Atât de strâns...
De parcă le-ar fi frică să nu mi te fure cineva în somn.
Te mângâi,
te sărut,
te admir
şi-mi spun zâmbind:
Eşti doar a mea.
Sufletul îmi tremură de fericire -
şi parcă zbor.
Buzele mele mai savurează din plăcere sărutându-ţi corpul...
iar apoi-
îţi şoptesc la ureche cât de mult te iubesc.
Şoptesc...
Atât de încet ca nu cumva să te trezesc;
oricum mă auzi
şi-mi strângi braţele spre pieptul tău.
Sunt cel mai fericit...
Dormi şi mă auzi.
Într-adevăr.... Eşti doar a mea.
Gândurile îmi fug care şi incotro.
Deja adorm...
Încep să visez,
iar în minte se aude încet:
eşti doar a mea......

Comentarii

Postări populare