Absurd

Ma plictisesc de tot,si totul ma irita

Incerc sa ma abtin si sa nu stric nimic

Dar este imposibil,destinul ma oftica

Sunt doar un punct in lume,unul foarte mic.


As vrea sa treaca timpul,

Sau sa se-opreasca-loc

Dar ma calmeaza gandul,

Ca sunt un simplu om.


Siroaiele de sange,imi potoleste foamea

Sunt tot murdar de rosu,si-mi este uda haina

Bubuituri si glasuri s-aud in departare

Eu ma opresc putin,cu labele murdare.


Nu stiu ce e cu mine,puterile imi cresc

As vrea sa se opreasca si sa ma potolesc

Sangele-mi tasneste,sufletul ma arde

Din nou ma prinde foamea si caut iarasi carne.


Am sufletul murdar si plin de-amaraciune

Si nu-mi mai amintesc nici al meu simplu nume

Soarta ma obliga sa n-am pic de jale

Si cat nas incerca ,nu stiu o alta cale


Diavoli si ingeri imi controleaza gandul

Se sfarma poduri,se rupe pamantul

Nu pot sa fac nimic,nici macar un pas

Dar intr-un capat totusi se aude-un glas:


Copile hai la scoala,deja e ora sapte

O noua zi incepe si iar te-apuci de carte

Si-abia atunci cu greu am inteles

Ca e un simplu vis ce n-are nici un sens.

Comentarii

Postări populare