Nostalgie, Dor, Iubire

Atat de mult am cautat-o,
Si am gasit-o...
Dar timpul ma impiedica mereu.
Eu simplu trecator prin viata,
Iar ea fiinta ce atinge infinitul.

O vad in vise,
In ganduri si-n dorinte,
O vad cand merg pe tristele alei,
O vad in vantul ce se zbuciuma-n priviri
Si in morminte,
Si chiar si in bucati de suflete:
Al meu si-al ei.

O simt cum ma saruta-ncet pe buze
De parca i-ar fi frica de ceva:
De lacrimi triste, palide, ursuze.
Sau poate ca-i e frica de-altceva?
Si simt cum imi e sete de iubire,
De mangaieri, imbratisari, saruturi,
De slove dulci ce pot sa-mbujoreze -
Si-acea tristete pe care tu o scuturi.

Mi-e dor...
Si-o simt alaturi...
O mangai,
O saru...
Si-ncerc sa-i daruiesc:
Iubire, fericire si-n schimb eu ii cersesc...
Acelasi lucru.

Comentarii

  1. ce versuri frumoase, da cit de vrumoase sunt mai ales cintate la chitara...:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare