Ce-ti pasa???...

Ce-ti pasa tie soare?Te stingi usor in noapte,
Iar dimineata iarasi rasari vessel si bland,
Pe cand uimit de taina vesnicilor soapte—
Ma sting si nu rasar, si nici nu am de gand.

Ce-ti pasa tie luna,ca noaptea ti se trece?
Si nu mai esti regina , dar seara apari iar.
Pe cand eu in nestire ma simt pustiu si rece—
De ziua ce-a trecut eu nu mai am habar.

Ce-ti pasa tie codru, ca vara a trecut?
Si toamna-ti cade frunza.Si-i vesteda si moarta.
Iar tot ce-a fost odata vesel si placut
A decazut in vreme si a iesit pe poarta.

Ce-ti pasa tie timp...ca mori si iar invii?
Si dimineata-n zori tot vesel te trezesti...
La mine inapoi tu nu ai cum sa vii...
Si nu-mi mai esti placut...si nu ma mai vrajesti.

Mihnit de taina-ti scumpa, ce in zadar se scurge—
In toamna la chindii,si iarna in amurge...
Eu i-mi revin din somnul ce in adinc s-a scurs...
Si ma trezesc alene din vesnicul apus.

Comentarii

Postări populare