Al vietii regizor...

Voi fi si eu candva- al vietii regizor,
Iar tu actrita mandra in rolul principal.
Si tot eu voi allege- al scenei alb décor,
Iar tu vei umple sala de mila si de dor.

Am sa m-asez pe scaun, si voi privi atent:
Cum joci rolul miresei cu altul langa tine,
Si-atunci te va cuprinde fiorul de regret,
Si-atunci ai sa ma cauti, sa vii iar langa mine.

Si am sa fac sceneta in trei sau patru acte,
Si dura am s-o fac si foarte nemiloasa,
Si fiecare act am sa-l incep cu toate,
Cu tot ce m-a durut, cu amintirea arsa.

Si ai sa plangi amarnic ca soarta este dura,
Ca viata-ti este teatru, pictata in asfalt,
Si-atunci eu te voi umple cu mila si caldura—
Iertand orice greseala de pe al vietii raft.

Si am s-ajung sa fiu actor de rand ca tine
Iar bunul Dumnezeu va pregati sceneta,
Cu lacrimi cu lumini, cu rele si cu bine,
Si tot ce-a mai durut isi va lua amprenta.

Comentarii

  1. soper versurile....de a fi asha viata noi- regizori...sa o conducem cum noi vrem shi placul nostru...

    RăspundețiȘtergere
  2. da...asha e....dar sa ne bucuram macar de ceea ce avem...totusi odata si odata o sa devenim noi regizorii vietii, dar pentru asta trebuie sa invatam sa nu gresim...si atunci totul va depinde de noi!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. da...viata e asemenea unui teatru si noi suntem actorii ei si cum zici tu,sashka odat si odata vom deveni noi regizorii vietii noastre si vom face asa cum vrem...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare