Cine sunt???

Atatea-ntrebari far’de raspunsuri,
Atatea dureri in sufletu-mi port.
Traiesc in noroi,inghete si-apusuri—
Si sufletu-I gol!NU MAI support!

Nu sunt acel care as vrea sa fiu
Nu sunt nimic,is simplu muritor—
Odata trist,mahnit,apoi hazliu;
Si nu-mi dau seama ca timpu-I trecator.

Nu inteleg macar o boaba din ce vreau
Si nu-mi stiu rostul,de ce eu m-am nascut?
Spun vorbe goale si le rostesc pe sleau:
Despre ce-a fost,ce este,ce-a durut.

Si nu-mi doresc un viitor ferice,
Nu sunt un bot de aur si nu mai sunt nimic
Vreau doar acea sclipire din raza ce se stinge,
Ce face Universul mai mic,si tot mai mic.

Nici rost nu imi gasesc,nu stiu s-ating un tel,
In zilele senine, si-n cele innorate
Se scurge timpul…Si toate par la fel,
Doar stelele se schimba si par mai colorate.

Un fir de iarba cat n-ar fi de mic
Nu-l calc, si nu-l strives sub talpa.
Ci ii torn apa:un pic, inca un pic,
Dar trec miseii si-n locul meu i-l calca.

Si totusi cine sunt?Si care mi-e menirea?
De m-am nascut un nimeni si am ajuns nimic?
Incerc s-aduc in lume – pe targa fericirea,
Sunt doar un bot de soare—ce naste dintr-un spic.

Comentarii

Postări populare