Învaţă-mă ce-i dragostea!!!!

Am visat noaptea trecută
Cum în şoaptă ne iubeam
Am visat noaptea trecută
Lîngă tine cum stăteam.

Am visat noaptea trecută
Mă-văţai ce-dragostea.
Mi-arătai cum mă sărută:
Dulcea inimă a ta.

Eu te-oi învăţa iubire
Gesturi tandre-oi dărui
Iar cuvintele-n neştire:
Şi visînd le-ai auzi.

Şi-am să te descoper pentru prima oară
Cînd obosită tu vei adormi
Privind imaginea de-afară
Acelaşi vis vom urmări.

Şi prima rază de lumină
Va luneca pe pielea ta
Nerabdător de zi senină:
Învaţă-mă ce-i dragostea.

Eu dulce,blînd te-oi învaţa
De-n vise lungi ai să mă duci
Acolo sus, acolo undeva
Tu dulce de-ai să mă seduci.

Şi-am să te învăţ şi viaţa, bucurii şi greutăţi
Cu blîndeţe am să-ţi străpung surîsul
Şi ai să uiţi pe veci ce-nseamnă plînsul.
Doar dacă să iubeşti ai să inveţi.

Şi-ai să devii femeia eternităţii mele
Şi dragoste-am să-ţi dăruiesc cu gesturi fine
Am să-ţi şoptesc cuvinte şi n-ai să scapi de ele
De-ai fi a mea:pe veci şi lîngă mine.

Şi chiar şi degetele-or să te ţină minte
Cînd iarna: frigul gros ne va străbate
Nu rîde timpul... totul e-nnainte
Şi simt adînc cum pulsul mi se bate...

Învaţă-mă ce-i dragostea!!!!

Comentarii

Postări populare