Si nu-mi da sfaturi, stiu singur sa gresesc...

Si te rog:”Sa nu-mi dai sfaturi
Stiu si singur sa gresesc
Caci pe miile de rafturi:
Eroarea tot am s-o gasesc.

Sa nu ma-nveti pe mine sa traiesc
Sa nu-mi arati ce-i bine si ce-i rau
Caci din greseala me-am sa reusesc.
Cum?Asta o stiu doar eu.

Cei viata?Stii mai bine?Spune.
De ce-ai tacut?Nu stii ce sa raspunzi.
Desigur.Caci ai sufletul taciune...
Si pasul strimb nu stii cum sa-l ascunzi.

Si nu-mi da sfaturi.Astazi te implor.
De vrei sa-mi stiu in viata rostul...
De vrei sa am un dulce viitor...
Lasa-ma.Si singur stiu so fac pe prostul.

O rugaminte.Singura, doar una
In ultim dor de tine iti raspund,
Ce fac ...ma vede, stie Luna...
Si vede undea-m sa ajung....

Si nu-mi da sfaturi...
Stiu singur sa gresesc

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare