Ce sa fac cu dorul???

Spune-mi iubito ce sa fac cu dorul
De unde sa-l iau
Si cui sa i-l dau,
In casa pustie unde amorul,
Vibreaza pe lacrimi ce-ncuiate stau.
Spune-mi iubeto cu dorul ce sa fac
Caci lacrima curge mai lent mai incet
Sa stii ca pe veci eu nu am cu sa tac
Dar nici nu vreau vreodata sa regret.
Spune-mi iubito, te rog sa imi spui
Unde dorul pleaca si de unde vine,
Al cui este dorul?Iubito al cui?
Cine sa-mi raspunda?Si sa-mi raspunda cine?


Pe lacrimi de dor te-nfasor si te chem
In unda iubirii tu sa existi
Si chiar de ma tem, de dor de ma tem,
Incet am sa-nchid eu ochii mei tristi.
Cand lun-ar tresare, s-ar zbate pe cer.
Sa stii ca atunci de dor vor uita,
Si-n ultima ruga sarutul iti cer,
Mai stai nu pleca, nai stai nu pleca.

Caci vreau sami spui iubito amorul ce inseamna
Caci doru-i inteles de astazi pana-n veci,
Si glasul iubirii spre mine te cheama
Te roaga sa nu pleci, din nou sa nu mai pleci.
Si ai sami spui iubito ce sa fac cu dorul
O viata intreaga tu de-ai dori,
Si-n veci vom intelege ce e amorul
Si mult ne-om iubi, si mult ne-om iubi.



Pe sufletul tau eu scriu o scrisoare
Si-mi iau ramas bun de la dragostea ta.
Se-ncepe furtuna, incepe ninsoarea—
Liniste!!!
Adio dragostea mea!!!

Comentarii

Postări populare