Bădiţă!!!!

Nu vreau să te mai văd bădiţă
Ai fost cu Maricica-n sat,
Mi-am luat din tîrg nouă bundiţă
Tu nici măcar nu te-ai uitat.
De ce calea mi-ai aţinut
Duminică mergind la vale
Şi mi-ai furat acel sărut
Băgîndu-mă de tot în boale_

Refren:
Ce-ai vrea mîndruţă-acum sa fac
Daca deodata te-am placut
Esti cea mai dulce fata-n sat,
Si-acum as vrea sa te sarut.

Eu stiu badita ca tu esti
Atat de dulce si frumos,
Tu inima mea o vrajesti,
De vraja ta eu cad pe jos.
Atit de mandru si zglobiu
De bagi fetele-n pamant
Tin minte jocul tau hazliu
Si doine-ntruna tie-ti cant.

Refren :

Badita stii de dorul tau
Visez cum ne iubim in doi,
Te rog sa fii tu doar al meu
Diseara-i hora-n sat la noi.
Sa mergem amandoi la dans,
Sa vada lume-al cui tu esti,
Incet, mai repede, la pas-
Din nou si iar sa ma vrajesti.

Comentarii

Postări populare