Nu pot vedea ceva mai dulce decat patria

Motto: "Nu pot vedea
ceva mai dulce
decat patria"
- Homer

Nu pot vedea ceva mai dulce decat patria
Pe veci din mosi- stramosi ce ne-nconjoara,
Si chiar de sa varsat lacrim - amara
Nu oi uita ca cea mai dulce-i Ea.

Ca mama ne-ncalzeste si ne-ndruma
Si cale dreapta ne arata ne-ncetat
Eroi ce-s demni de nume ni i-a dat,
Miseii ins-o-nseala si o scurma.

Nu pot vedea ceva mai scump ca casa parinteasca,
Acel izvor de dor si-ncelepciune
Acea "lijanca" ce prin caldura spune:
Ramai copile-aici, la casa parinteasca.

Si-acele dealuri hoinarite si zburdate
Ce ne-au servit drept scop cand i-l urcam,
In veci si niciodata sa uitam:
Acele dealuri pana-n hat varsate.

Privesc in largul tau si stau mahnit
Si stiu ca o sa vin iar inapoi,
Mi-e mila si de iarba ce creste in noroi
Si de-acea floare ce s-a ofilit.

Mi-e dor de tine patrie cu toate ca te am,
Ca-mi esti alaturi acuma si mereu,
Dar peste ani deja si graiu-ti va fi greu,
Batran voi fi, iar tu:sa-ti amintesti cine eram.

Caci te-am cinstit cum n-am cinstit vreodat
Si sper ca tu de mine n-ai uitat.
O, Patrie!!!

Comentarii

  1. fi mai aproape, urmareste online Moldova 1 TV aici
    http://onlinetv-gratis.blogspot.com/2012/01/moldova-1-onlinetv-gratis.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare