De dorul tau...

In noapte-aceasta plina de cosmaruri:
Iti daruiesc ce poate fi mai dulce
Din soapte lungi, sperante si amaruri
Sufletul meu ar vrea a te seduce.

O clipa, un minut, o ora sau o noapte,
Stii?Ma gandesc ca poate-ar fi de-ajuns,
Sa simt cum ma iubesti, s-aud acele soapte,
Pe care tot am vrut s-aud cum zici pe-ascuns.

Acele clipe ce-mi vor aduce-aminte
Ca am iubit si eu candva cu trup si gand
Sa-mi spui cum ma doresti asa ca inainte
Sa vina Paradisul aicea pe Pamant.

Si te iubesc cu voce si splendoare
Ca un nebun as vrea sa url mereu
Si chiar de-ar fi inghete sau ninsoare:
Al meu ecou s-auzi, al meu.

Stau ca un cavaler de paza-n noapte
Si ma uimesc de tot ce ma-nconjoara,
Si-as vrea s-aud mereu a tale soapte,
Sa mi se spuna ca nu-i frig afara.

Cuvinte si dorinte si non-sens
In minte se-nfasoara si se zbat,
Asa precum e vantul pe veci neinteles,
De dorul tau mereu vreau sa fiu beat.

Comentarii

Postări populare