Declaratie...

Stii?Mi s-au terminat deja si gandurile din cauza ta, privirea ta mi se zbate in minte asa cum o ciocanitoare bate cu ciocul intr-un copac pentru a-l lecui. Inchid ochii si-ti vad surisul placut si dulce, care intr-un fel sau altul mi-a atras sufletul mai aproape de tine, datorita lui ma simt mai liber si mai increzut in sine si in puterile proprii, asa cum si natura dupa o ploaie sau un vant puternic isi revine cand soarele apare, si creste mai inalta si mai frumoasa, astfel aratand tuturor ca viata merita sa fie traita, necatand la furtuna care a trecut, sau care se apropie de ramurile destinului.Si aidoma ghioceilor care infloresc la sfirsit de iarna, astfel ma trezesc si eu din hibernare, din somnul meu lung si iti spun: " Hai sa fim si noi o parte din natura care isi revine din amortire, si sa formam acea floare care vesteste sosirea primaverii, unde sufletele noastre ii vor forma corola, iar sentimentele vor forma tulpina, funzele si radacinile- pentru a da rod frumos si bogat in viitor!"

Comentarii

Postări populare